...Taika? Ramybė? Tolerancija? Taip gali skiesti tik praplautomis smegenimis tikintieji, kurie neskaitė Biblijos, arba skaitė miegodami atmerktomis akimis. Krikščioniška moralė - miegantis drakonas avies kailyje. Problema tame, kad didelė dalis žmonių asmeniškai neperskaitė Šventraščio, o jį aiškinantys išrenka tik gražias dalis, bandydami sudaryti įspūdį (ir sėkmingai), kad Dievas tai vien Meilė, nutylint Dievo ir jo sekėjų žiaurumus.
Žinoma, naujesni vertimai, ypatingai skirti vaikams (kad tie neišsigąstų Dievo į visas puses kraujais taškomos "meilės"), dažnai sušvelnina tekstą ir pvz. „išžudysiu“ pakeičia kokiu nors „išvarysiu“ ar tiesiog iškarpo tokias vietas. Pvz. Dievo numylėtinio Dovydo žudynės Biblijos teksto naujuose vertimuose virto pavyzdinėmis "darbo stovyklomis".
Senas vertimas, atitinkantis originalą:
1 Kronikų 20:3 Ale žmones, tame esančius, jis išvedęs davė juos perpiauti su piuklais, ir sukapojo tus kirviais ir sklutomis. Taipo darė Dovidas visiems miestams vaikų Amon. Ir Dovidas su žmonėmis vėl pargrįžo į Jėruzalę.
Naujas "krikščioniškas" vertimas:
1 Kronikų 20:3 Išvaręs jo gyventojus, jis pristatė juos dirbti su pjūklais, geležiniais kapliais ir kirviais. Taip Dovydas padarė su visais amoniečių miestais. Tada Dovydas ir visa kariuomenė sugrįžo į Jeruzalę.
Senas vertimas, atitinkantis originalą:
2 Samuelio 12:31 Ale žmones, jame esančius, jis išvedęs juos paguldydino ir su geležiniais piuklais tus perpiovė, kirviais bei tašlyčiomis sukapojo ir plytnyčiose sudegino. Taipo jis darė visiems miestams vaikų Amon. Tai Dovidas ir visi žmonės vėl pargrįžo į Jėruzalę.
Naujas "krikščioniškas" vertimas:
2 Samuelio 12:31 Išvedė iš miesto gyventojus ir pristatė juos dirbti pjūklais, geležiniais kapliais ir geležiniais kirviais arba pasiuntė plytų gaminti. Taip jis padarė visiems amonitų miestams. Tada Dovydas ir visa jo kariuomenė sugrįžo į Jeruzalę.
Tuo pasinaudodami kai kurie pastoriai paskui baksnodami į naujus vertimus aiškina: „Va, žiūrėkite! Prieš 2000 metų koks humaniškas ir gailestingas (neva) buvo Dievas ir jo sekėjai!“, nors tie visi sušvelninimai atsirado tik paskutinį šimtmetį.
Dievas asmeniškai ir Jo sekėjai skerdė žmones pavieniui ir masiškai be jokio gailesčio. Ir Biblijoje tai pateikiama, kaip kova už gėrį. Tie patys 10 Dievo įsakymų, kurie visiems skelbiami sutrumpintame variante, Biblijoje ragina be gailesčio žudyti visus, kurie jų nesilaiko. Dievas ir jo šventieji neapsiribojo vien tik rekomendacijomis. Netikėliams jie organizuodavo masines skerdynes, išžudydami ištisus kaimus su tautomis. Žudymas Biblijoje - vienas populiaresnių ir rekomenduojamų problemų sprendimo būdų. Kuo tada vadovautis jeigu ne Biblija? Pasaulietine "Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencija".
Pirmiausia ištrauką iš iki šiol galiojančio Visuotinio Vatikano II Susirinkimo dokumento “DOGMINĖ KONSTITUCIJA APIE DIEVO APREIŠKIMĄ DEI VERBUM” (1965-11-18) tam, kad iškarto užčiaupti visų neišmanėlių pasisakymus, jog Vatikanas atmetė Senąjį Testamentą, kaip netinkamą mokyti, ir paliko galioti tik Naująjį Testamentą:
„Dievo apreikštieji dalykai, užrašyti ir išdėstyti Šventajame Rašte, buvo perteikti Šventosios Dvasios įkvėpimu. Remdamasi apaštalų tikėjimu, Motina Bažnyčia laiko šventomis ir kanoninėmis ištisas Senojo Testamento ir Naujojo Testamento knygas su visomis jų dalimis, kadangi jos surašytos Šventosios Dvasios įkvėpimu (plg. Jn 20, 31; 2 Tim 3, 16; 2 Pr 1, 19–21; 3, 15–16), o jų autorius yra Dievas, ir kaip tokios jos buvo perduotos Bažnyčiai.
(...) Todėl išpažintina, kad Šventasis Raštas tvirtai, ištikimai ir be klaidos moko tiesos, kurią Dievas panoro pateikti šventosiose knygose mūsų išganymui. Tad „visas Raštas yra Dievo įkvėptas ir naudingas mokyti, barti, taisyti, auklėti tiesumui, kad Dievo žmogus būtų tobulas, pasiruošęs kiekvienam geram darbui“ (2 Tim 3, 16–17).“
Pilna versija lietuviškai: DOGMINĖ KONSTITUCIJA APIE DIEVO APREIŠKIMĄ DEI VERBUM
Pilna versija angliškai: DOGMATIC CONSTITUTION ON DIVINE REVELATION DEI VERBUM
Žinoma, tekste kalbama, kad mokymas skirtas „geram darbui“, tačiau skaitant visą Bibliją, o ne vien gražius jos fragmentus, nesunku suprasti, kad geru darbu gali būti laikomas ne tik bendraminčio palaikymas, bet ir kitatikių žudymas.
Pats Kristus apie Senojo Testamento veikalus kalbėjo taip:
Mt:5:17 Nemanykite, jog aš atėjęs panaikinti Įstatymo ar Pranašų. Ne panaikinti jų atėjau, bet įvykdyti.
Mt:5:18 Iš tiesų sakau jums: kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena raidelė ir nė vienas brūkšnelis neišnyks iš Įstatymo, viskas išsipildys.
Kristus apie žmonių paklusimą jam:
Luko 19:27 Mano priešus, nenorėjusius, kad būčiau jų karalius, atveskite čionai ir nugalabykite mano akyse!
Naujasis Testamentas apie Senojo Testamento nurodymus ir 10 Dievo Įsakymų sako.
Žyd 10:28. Jeigu kas nors pamina po kojų Mozės Įstatymą, tas be jokio pasigailėjimo turi mirti, dviem ar trims liudytojams paliudijus.
O dabar Ištraukos iš Biblijos, kurioje "be klaidos mokoma tiesos" ir kurias per pamokslus linkę nutylėti kunigai, bet neabejotinai ištrauktų, kaip viduramžiais, jei tikintys sudarytų pakankamą daugumą - pasiektų kritinę ribą, kad galėtų sau leisti nesiskaityti su mažuma.
1. Neturėk kitų Dievų, tik mane vieną.
Įst 13:6 Jei tave gundytų kas nors, net jei tai būtų tavo brolis ar sūnus tavo motinos, net jei tai būtų tavo paties sūnus ar duktė, ar žmona, kurią myli, ar artimiausias bičiulis, sakydamas: „Eime – garbinkime kitus dievus“, – kurių nei tu, nei tavo protėviai nesate pažinę,
Įst 13:8 nesutik su tokiu asmeniu ir jo neklausyk. Jam nei gailesčio, nei užuojautos neparodyk ir jo kaltės nenuslėpk.
Įst 13:9 Užmuškite jį. Tebūna tavo ranka pirmoji pakelta prieš jį, baudžiant jį mirtimi, o po tavęs visų kitų žmonių rankos.
Įst 13:12 Jei kuriame iš miestų, Viešpaties, tavo Dievo, tau duotų gyventi, išgirsi,
Įst 13:13 kad išėjo iš tavęs keletas niekšų ir suvedžiojo miesto gyventojus, sakydami: „Eime ir garbinkime kitus dievus“, – kurių jūs nepažinote,
Įst 13:15 tu išžudysi to miesto gyventojus kalaviju, visiškai sunaikinsi miestą ir visa, kas jame, – net galvijus išžudysi kalaviju.
Kas nenorės tapti tikinčiu turi būti nužudytas.
2Krn 15:13 O jeigu kas nenorėtų ieškoti Viešpaties, Izraelio Dievo, ar būtų mažas ar didelis, vyras ar moteris, turi būti nubaustas mirtimi.
Žmones užsiimančius kitomis religinėmis apeigomis reikia užmėtyti akmenimis.
Kun 20:27 Vyras ar moteris, iššaukiantys dvasias ar užsiimantys kerėjimu, bus nubausti mirtimi. Jie turi būti užmušti akmenimis.
2. Netark Dievo vardo be reikalo. Piktžodžiautojus reikia užmėtyti akmenimis.
Kun 24:16 Kas piktžodžiautų Viešpaties vardui, bus nubaustas mirtimi. Visa bendrija užmuš piktžodžiautoją akmenimis. Ateivis ar krašto gyventojas, piktžodžiaujantis, turi būti užmuštas.
Kun 24:14 "Išvesk už stovyklos piktžodžiautoją, teuždeda rankas jam ant galvos visi girdėjusieji ir teužmuša jį visa bendrija akmenimis.
Įst 13:10 Užmušk jį akmenimis, nes jis stengiasi nuvilioti tave nuo Viešpaties, tavo Dievo, kuris išvedė tave iš Egipto žemės, iš vergijos namų.
3. Švęsk sekmadienį. Dirbančius sekmadienį reikia žudyti.
Iš 31:14 Todėl turite laikytis šabo nes jis yra jums šventa diena. Kas jį išniekintų, bus nubaustas mirtimi. Kas jo metu bet ką dirbtų, bus išgaišintas iš tautos.
Iš 35:2 Šešias dienas bus dirbama, o septintoji diena bus jums visiško poilsio šabas, šventas Viešpačiui. Kas jo metu dirbtų bet kokį darbą, turi būti nubaustas mirtimi.
Yra ir pamokanti istorija ta tema:
Sk 15:32. Izraeliečiai, būdami dykumoje, užtiko žmogų, renkantį malkas šabo dieną.
Sk 15:35. Tada Dievas tarė Mozei: "Tas žmogus turi būti nubaustas mirtimi. Visa bendrija turi užmušti jį akmenimis už stovyklos".
Sk 15:36. Visa bendrija išvedė jį už stovyklos ir užmušė akmenimis, kaip Dievas buvo Mozei įsakęs.
4. Gerbk savo tėvą ir motiną. Reikėtų užmušti beveik visus paauglius.
Mk 7:10. Gerbk savo tėvą ir motiną ir: Kas keiktų tėvą ar motiną, mirte tenumiršta.
5. Nežudyk. Nors 5 įsakymas skelbia Nežudyk, už 1, 2, 3, 4, 5, 6 ir 9 įsakymų sulaužymą rekomenduojama... nužudyti.
Iš:21:13 Kas mirtinai sumuša žmogų, turi būti nubaustas mirtimi.
6. Nepaleistuvauk. 9. Negeisk svetimo vyro ir svetimos moteries.
Kun 20:10. Jei vyras svetimauja su ištekėjusia moterimi, nusikalsdamas svetimavimu su artimo žmona, abu – svetimautojas ir svetimautoja – turi būti nubausti mirtimi.
Merginai, iki vestuvių praradusiai nekaltybę, taip pat numatoma mirtis.
Įst 22:20 Tačiau jei šis kaltinimas yra tiesa, – jei įsitikinta, kad mergina nebuvo mergelė,
Įst 22:21 – tada mergina bus išvesta prie jos tėvo namų durų, ir jos miesto vyrai užmuš ją akmenimis.
Homoseksualus irgi reikia žudyti.
Kun 20:13 Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moterimi, jiedu abu nusikalto bjauriu iškrypimu – jie užsitraukė kraujo kaltę.
Kun 20:16 Jei moteris eina prie gyvulio turėti su juo lytinius santykius, užmuši tą moterį ir tą gyvulį – jie turi būti nubausti mirtimi, nes užsitraukė kraujo kaltę.
Todėl nieko nuostabaus, kai koks Maskvos meras pavadina gėjų paradus "šėtonišku", o gėjus parado metu mušęs aktyvistas rėkia į kamerą "Mirtis pidarastams! Mirtis visiems iškrypėliams! Todėl, kad aš provoslavas ir tai provoslaviška pozicija!" - Juk jis skaitė tą pačią Bibliją.
Besimasturbuojantiems onanistams ir nenorintiems mylėtis su brolio žmona - mirtis.
Pr 38:9 Bet Onanas, žinodamas, kad palikuonis nebus jam, kada tik susieidavo su brolio žmona, išliedavo savo sėklą ant žemės, nes nenorėjo duoti savo broliui palikuonio.
Pr 38:10 Ką jis darė, buvo nedora Viešpaties akyse. Dievas ir jam atėmė gyvastį.
Iš kur pasaulyje akli, nebyliai ir kurti žmonės? Dievas paaiškina asmeniškai.
Ex4:11 Tada Dievas jį paklausė: "O kas duoda burną žmogui? Kas padaro jį nebylį ar kurčią, regintį ar aklą? Argi ne aš, Dievas?
Jėzus ragina žudyti už tikinčiųjų įžeidimą:
Mt 18:6 O kas papiktintų vieną iš šitų mažutėlių, kurie mane tiki, tam būtų geriau, kad asilo sukamų girnų akmuo būtų užkabintas jam ant kaklo ir jis būtų paskandintas jūros gelmėje.
Jėzus ragina ardyti šeimas vardan tikėjimo.
Mt 19:29 Ir kiekvienas, kas paliko namus, brolius, seseris, tėvą, motiną, vaikus, dirvas dėl manęs, gaus šimteriopai ir paveldės amžiną gyvenimą.
Lu 14:26 "Jei kas ateina pas mane ir nelaiko neapykantoje savo tėvo, motinos, žmonos, vaikų, brolių, seserų ir net savo gyvybės, – negali būti mano mokinys.
Mylintys šį pasaulį ir jame gyvenančius yra bedieviai ir žinoma degs Pragare.
1Jn 2:15 Nemylėkite pasaulio, nei to, kas yra pasaulyje. Jei kas myli pasaulį, nėra jame Tėvo meilės.
Jėzus prie kankinimų ir žudymų prisidės asmeniškai.
2Tes 1:7 o jums, engiamiesiems, atilsiu drauge su mumis, kai Viešpats Jėzus su savo galybės angelais apsireikš iš dangaus
2Tes 1:8 liepsnojančioje ugnyje ir atmokės tiems, kurie nepažįsta Dievo ir nepaklūsta mūsų Viešpaties Jėzaus Evangelijai.
2Tes 1:9 Jiems teks kentėti amžiną pragaištį, atstumtiems nuo Viešpaties veido ir nuo jo šlovingos galybės,
Dievas ir šventieji baudžiamuosiuose reiduose dalyvaus asmeniškai. Ar dalyvaus ir šv. Motina Teresė?
Jud 1:14 Apie juos pranašavo septintasis nuo Adomo [žmogus] Henochas: "Štai atėjo Viešpats su miriadais savo šventųjų
Jud 1:15 įvykdyti visiems teismo ir nubausti visų bedievių už visus bedieviškus darbus, už visus piktus žodžius, kuriuos prieš jį kalbėjo bedieviai nusidėjėliai."
Dievo Angelai nužudys jus asmeniškai jei pakankamai negerbsite Dievo:
Apd 12:23 Ir beregint jį ištiko Viešpaties angelas už tai, kad nedavė Dievui priklausančios garbės. Jis mirė, kirminų suėstas.
Pagonis reikia naikinti be pasigailėjimo. Lietuviai kaip tik tokiais irgi buvo:
Apr 2:26 Tam, kuris nugali ir iki galo laikosi mano darbų, aš duosiu valdyti pagonis;
Apr 2:27 jis ganys juos geležine lazda, ir jie bus sudaužyti tarsi moliniai indai,
Įst 7:2 Ir kad Viešpats, tavo Dievas, tau paduoda juos išmušti, tai juos turi nužudyti ir su jais jokiu būdu nesutikti, nei jiems malonę išrodyti.
Įst 7:5 Bet šitaip su jais turite daryti: jų altorius turite pargriauti, jų stulpus sulaužyti, jų girias iškirsti ir jų stabus ugnimi sudeginti.
Galima žudyti ir nusidėjėlių vaikus.
Apr 2:23 Jos vaikus aš išžudysiu, ir visos Bažnyčios sužinos, kad aš esu tas, kuris permato inkstus ir širdis; aš atsilyginsiu jums kiekvienam pagal jūsų darbus.
Nors pasauliečiai naikina mirties bausmę, bet čia jums ne krikščionybė. Štai kokie sadistiniai kankinimai laukia žmonių per Dievo organizuojamą pasaulio pabaigą, kurių daugelis nesisapnavo savo baisiausiuose košmaruose.
Apr 8:8 Sutrimitavo antrasis angelas. Ir tartum didžiulis kalnas, liepsnojantis ugnimi, buvo sviestas į jūrą. Trečdalis jūros pavirto krauju,
Apr 8:9 trečdalis jūros padarų, turinčių gyvybę, išgaišo, ir trečdalis laivų buvo sunaikinti.
Apr 9:1 Ir sutrimitavo penktasis angelas. Aš išvydau žvaigždę, nukritusią iš dangaus žemėn. Jai buvo duotas raktas nuo bedugnės šulinio.
Apr 9:2 Ji atidarė bedugnės šulinį, ir išsiveržė dūmai iš šulinio, tartum iš milžiniškos krosnies. Ir aptemo saulė ir oras nuo šulinio dūmų,
Apr 9:3 o iš dūmų pasipylė žemėn skėriai, ir jiems buvo duota galia, kaip turi galią žemės skorpionai.
Apr 9:4 Jiems buvo įsakyta nekenkti žemės žolei nei jokiam žalumynui, nei jokiam medžiui, o vien tik žmonėms, kurie neturi savo kaktose Dievo antspaudo.
Apr 9:5 Bet jiems buvo leista ne žudyti žmones, o juos kankinti penkis mėnesius. Jų kankinimas it skorpiono, kai jis įgelia žmogų.
Apr 9:6 Anomis dienomis žmonės ieškos mirties ir jos neras, trokš numirti, bet mirtis bėgs nuo jų.
Apr 9:7 Skėrių išvaizda panaši į žirgų, parengtų kautynėms. Ant jų galvų tartum vainikai, panašūs į auksą; jų veidai tarytum žmonių veidai;
Apr 9:8 jie turėjo plaukus, panašius į moterų plaukus, o jų dantys buvo lyg liūtų dantys.
Apr 9:9 Jie turėjo šarvus tarsi geležinius krūtinšarvius, o jų sparnų garsas buvo kaip bildesys galybės vežimų ir žirgų, bėgančių į mūšį.
Apr 9:10 Jie turi uodegas, panašias į skorpionų, ir geluonis uodegose. Jie, turi galią kenkti žmonėms penkis mėnesius.
Apr 9:17 Taigi aš mačiau regėjime žirgus ir raitelius su krūtinšarviais, ugniaspalviais, violetiniais ir sieraspalviais; žirgų galvos atrodė kaip liūtų galvos, o iš jų nasrų veržėsi ugnis, dūmai ir siera.
Apr 9:18 Trečdalis žmonių žuvo nuo šitų piktenybių nuo ugnies, dūmų ir sieros, besiveržiančių iš jų nasrų.
Apr 9:19 Mat žirgų galia jų nasruose ir uodegose. Jų uodegos panašios į gyvates ir turi galvas, kuriomis kenkia.
Krikščioniškoje visuomenėje nebus vietos ir žydų balsui.
Tit 1:10 Mat daugel yra neklusnių, tuščiakalbių ir apgavikų, ypač iš apipjaustytųjų.
Tit 1:11 Juos reikia nutildyti, nes jie apverčia aukštyn kojomis ištisus namus, mokydami, kas nedera, dėl gėdingo pelno.
Vedybos gali būti sudarytos tarp vieno vyro ir kelių moterų, taip pat jaunesnioji dukra negali ištekėti tol, kol neištekėjusi vyresnioji.
Pr 29:17 Lėja turėjo švelnias akis, o Rachelė buvo dailiai nuaugusi ir graži.
Pr 29:18 Kadangi jau buvo pamilęs Rachelę, Jokūbas atsakė: "Tarnausiu tau septynerius metus už tavo jaunesniąją dukterį. "
Pr 29:19 "Mieliau ją duosiu tau negu kokiam pašaliečiui. Pasilik pas mane", sutiko Labanas.
Pr 29:20 Jokūbas ištarnavo už Rachelę septynerius metus, bet jie atrodė jam tarsi keletas dienų taip labai ją mylėjo.
Pr 29:21 Tuomet Jokūbas tarė Labanui: "Duok man mano žmoną, kad galėčiau su ja gyventi, nes mano laikas baigėsi. "
Pr 29:22 Labanas sukvietė visus vietos žmones ir iškėlė vestuves.
Pr 29:23 Bet, atėjus vakarui, paėmė savo dukterį Lėją ir įvedė ją pas Jokūbą. Jokūbas tat ir suėjo su ja.
Pr 29:25 Atėjus rytui, žiūri, šalia Lėja! Jokūbas tarė Labanui: "Ką tu padarei? Argi ne už Rachelę tau tarnavau? ! Kodėl tat mane apgavai?"
Pr 29:26 Labanas atsakė: "Mūsų šalyje taip nedaroma, jaunesnioji už vyro neišleidžiama prieš pirmagimę.
Pr 29:27 Su šia baik vestuvių savaitę, ir jei tarnausi man kitus septynerius metus, duosime tau ir aną. "
Pr 29:28 Jokūbas taip ir padarė baigė vestuvių savaitę. Tuomet Labanas davė jam savo dukterį Rachelę žmona.
2Sam 3:2 Hebrone Dovydui gimė šie sūnūs: pirmagimis Amnonas iš Ahinoamos Jezreelietės,
2Sam 3:3 antras Kilabas iš Abigailės, Nabalo iš Karmelio našlės, trečias Abšalomas, Gešūro karaliaus Talmajo dukters Maakos sūnus,
2Sam 3:4 ketvirtas Hagitos sūnus Adonijas, penktas Abitalės sūnus Šefatija
2Sam 3:5 ir šeštas Itramas iš Dovydo žmonos Eglos. Jie Dovydui gimė Hebrone.
Vedybos negali maišyti turėti suguloves vietoj žmonos (ar žmonų):
2Sam 5:13 Atėjęs iš Hebrono, Jeruzalėje Dovydas paėmė daugiau sugulovių ir žmonų. Dovydui gimė daugiau sūnų ir dukterų.
1Kar 11:3 Saliamonas turėjo septynis šimtus aukštakilmių žmonų ir tris šimtus sugulovių. Tos moterys nugręžė jo širdį.
2Krn 11:21 Abšalomo dukterį Maaką Rehabeamas mylėjo labiau už kitas žmonas ir suguloves. Jis buvo vedęs aštuoniolika žmonų ir turėjo šešiasdešimt sugulovių; jam gimė dvidešimt aštuoni sūnūs ir šešiasdešimt dukterų.
Vedybos tarp krikščionių ir pagonių yra draudžiamos:
Pr 24:3 ir aš prisaikdinsiu tave Viešpačiu, dangaus Dievu ir žemės Dievu, kad tu neimsi žmonos mano sūnui iš kanaaniečių dukterų, tarp kurių aš gyvenu,
Sk 25:8 jis nusekė izraelitą į palapinę ir perdūrė per pilvą abu izraelitą ir moterį. Tad maras tarp izraelitų buvo sutramdytas.
Ezd 9:12 Tad dabar neduokite savo dukterų vesti jų sūnums ir neleiskite jūsų sūnums vesti jų dukterų. Niekada nesirūpinkite jų gerove ar nauda, kad stiprėtumėte, valgytumėte krašto derlių ir paliktumėte kraštą savo vaikams kaip amžiną paveldą. ’
Neh 10:30 Sutarta, kad mes neduosime savo dukterų vesti šalies tautoms, nei imsime jų dukterų savo sūnums.
Skyrybos turi būti draudžiamos.
Įst 22:19 Be to, jie nubaus jį šimto sidabrinių šekelių bauda ir atiduos juos merginos tėvui, nes vyras apšmeižė mergelę Izraelyje. O ji pasiliks jo žmona; jis niekada neturės teisės su ja išsiskirti.
Mk 10:9 Tad ką Dievas sujungė, žmogus teneperskiria!
Jeigu vedęs vyras miršta be vaikų, tai jo brolis privalo vesti našlę Jeigu brolis atsisakys vesti tai jis turi būti nubaustas pagal įstatymą.
Pr 38:6 Savo pirmagimiui sūnui Erui Judas paėmė žmoną, vardu Tamara.
Pr 38:7 Bet Judo pirmagimis Eras buvo nedoras Viešpaties akyse. Viešpats atėmė jam gyvastį.
Pr 38:8 Tuomet Judas tarė Onanui: "Sueik su savo brolio žmona ir, atlikdamas jai svainio pareigą, duok savo broliui palikuonį. "
Pr 38:9 Bet Onanas, žinodamas, kad palikuonis nebus jo, sueidamas su brolio žmona, visada išliedavo savo sėklą ant žemės, nes nenorėjo duoti savo broliui palikuonio.
Pr 38:10 Ką jis darė, buvo nedora Viešpaties akyse. Viešpats ir jam atėmė gyvastį.
Įst 25:5 Kai broliai gyvena drauge ir vienas jų miršta, nepalikdamas sūnaus, mirusiojo žmona neištekės šalia šeimos už svetimo vyro. Jos vyro brolis sueis su ja; jis paims ją sau žmona ir atliks jai svainio Įst 25:7 Tačiau jei tas vyras nenorės vesti savo brolio našlės, jo brolio našlė ateis pas seniūnus vartuose ir tars: ‘Mano vyro brolis atsisako įamžinti savo brolio vardą Izraelyje. Jis neatlieka man svainio pareigos. ’
Įst 25:8 Tada miesto seniūnai pasišauks jį ir įspės. Jei jis užsispiria, sakydamas: ‘Nenoriu jos vesti’,
Įst 25:9 jo brolio žmona prieis prie jo seniūnų akivaizdoje, numaus jam nuo kojos sandalą ir, spjovusi jam į veidą, tars: ‘Šitaip elgiamasi su vyru, kuris nestato savo broliui namų.
Įst 25:10 Visur Izraelyje jo šeima bus žinoma kaip ‘namai to, kuriam buvo numautas sandalas.
Įstatymas turi įpareigoti kiekvieną pilietį aukoti Dievui jautį, nes jo degantis kvapas yra malonus Dievui.
Kun 1:13 O viduriai ir kojos bus apiplautos vandeniu. Tada kunigas atnašaus visa, paversdamas dūmais ant aukuro. Tai deginamoji auka malonaus kvapo ugninė atnaša Viešpačiui
Kun 1:17 Tada, perplėšęs paukštį per vidurį ir pusių neatskirdamas, kunigas pavers jį dūmais ant aukuro viršum malkų ant ugnies. Tai deginamoji auka malonaus kvapo ugninė atnaša Viešpačiui.
Kun 23:18 Drauge su duona atnašausi septynis sveikus mitulius avinėlius, vieną jautį iš bandos ir du avinus. Jie bus deginamoji auka Viešpačiui drauge su javų atnaša ir liejamosiomis atnašomis, malonaus kvapo ugninė atnaša Viešpačiui.
Sk 28:6 Tai nuolatinė deginamoji auka, prie Sinajaus kalno nustatyta malonaus kvapo ugninei atnašai Viešpačiui.
Jeigu Dievui nepatiks jūsų vyras, jis jus paims ir atiduos dulkinti jo giminėms.
2Sam:12:11 Taip kalbėjo Dievas: "Tikėk manimi, aš sukelsiu prieš tave pikta tavo namuose. Paimsiu tavo žmonas tavo akyse, duosiu jas tavo artimui, ir jis miegos su tavo žmonomis šios saulės akivaizdoje."
Kiekvienas pilietis turi turėti teisę parduoti savo dukterį į vergija.
Iš 21:7 Jei kas parduos savo dukterį į verges, ji neišeis laisva, kaip išlaisvinami vyrai vergai.
Kiekvienas pilietis turi teisę laikyti vergų, vyrų ir moterų jei jie kitataučiai.
Kun 25:44 Vergą ar vergę gali laikyti tik jei pirksi vergus iš kaimyninių tautų.
Iš per mėnesines pasimylėjusių vyro ir moters, turi būti atimta pilietybė ir jie turi būti išvaryti iš šalies.
Kun 20:18 Jei vyras sugultų su moterimi per jos mėnesines ir atidengtų jos nuogumą, jis atidengtų jos kraujo šaltinį, o ji atidengtų savo kraujo šaltinį. Abudu turi būti pašalinti iš tautos.
Dievas - tamsos ir negandų šaltinis:
Iz:45:7 Darau šviesą ir kuriu tamsą, sukuriu gerovę ir sukeliu negandas, - aš - Dievas - visa tai padarau.
"Gailestingieji" Dievo ir jo sėbrų prisakymai plėšti, prievartauti, traiškyti kūdikius, skrosti nėščias moteris ir skersti vaikus. Moterys Dievo ir jo sekėjų akyse dažnai tapdavo be gailesčio žaginamu karo grobiu. Ypatingai buvo mėgiama žaginti nekaltas mergaites.
Iz:13:6 Kaukite, nes Pono Dievo diena arti yra; ji ateina, kaip išpustijimas nuo Visogalinčiojo.
Iz:13:15 Todėl, kad tas čia rastasis bus nuduriamas, ir kurs čia pribus, kardu puls.
Iz:13:16 Ir jų kudikiai po jų akių bus sutruškįti, jų namai išplėšti ir jų moteriškės apgėdintos (išžagintos).
Iz:13:18 Bet jaunuosius strielyčiomis nušauja, nei žyvatos vaisiaus ne susimilsta, nei kudikių ne čėdija.
Oz:13:16 Samarija turės išpirkti savo kaltę, nes ji maištavo prieš savo Dievą. Jie kris nuo kalavijo, jų mažyliai bus sutraiškyti ir jų nėščios moterys perskrostos.
Sk:31:16-17 Užtat dabar nužudykite visus mažus berniukus, nužudykite ir visas moteris, pažinusias vyrą, o jaunas mergaites, nepažinusias vyro, palikite sau gyvas.
Praktinis religinės moralės ugdymo pavyzdys.
Richard Dawkins - „The God Delusion“. Chapter 7 - The 'Good' Book and the changing moral Zeitgeist, „Love thy neighbour“ 255-257 pages
Izraelio psichologas George Tamarin 1966 metais daugiau nei tūkstančiui 8-14 metų vaikų pateikė ištrauką apie Jericho mūšį iš Jozuės knygos (t.y. Biblijos):
Joz 6:16 Jozuė žmonėms įsakė: „Sušukite! Dievas atidavė jums miestą! Joz 6:19 Bet visas sidabras ir auksas, daiktai iš vario ir geležies yra šventi Dievui. Jie bus padėti į Viešpaties iždą“. Joz 6:21 Tada jie skyrė kalaviju sunaikinti visa, kas buvo mieste, vyrus ir moteris, jaunus ir senus, jaučius ir avis bei asilus. Joz 6:24 Miestą ir visa, kas jame buvo, jie sudegino. Tik sidabrą ir auksą bei daiktus iš vario ir geležies jie padėjo į Viešpaties Namų iždą.
Tuomet Tamarin paklausė vaikų paprastą moralės klausimą: „Kaip manote, ar Jozuė Ir Izraeliečiai elgėsi teisingai ar ne?“. Vaikai turėjo pasirinkti tarp atsakymų:
A) Visiškai pritariu
B) Dalinai pritariu
C) Visiškai nepritariu
Rezultatai pasidalino į visiškai priešingas stovyklas: 66% visiški pritarė, 26% visiškai nepritarė Jozuės veiksmais. 8% buvo per vidurį su daliniu pritarimu. Štai standartiniai atsakymai iš (A) grupės:
„Mano nuomone, Jozuė ir Izraelio Sūnūs elgėsi teisingai ir tam yra paaiškinimas: Dievas jiems pažadėjo tą žemę ir davė leidimą nukariauti. Jeigu jie nebūtų taip pasielgę ar neišžudę visų, tuomet būtų pavojus, kad Izraelio sūnūs būtų asimiliavęsi su Gojais.“
„Manau, kad Jozuė buvo teisus, kai tai padarė. Viena priežastis ta, jog Dievas Jiems įsakė išnaikinti žmones tam, kad Izraelio gentys negalėtų asimiliuotis su jais ir perimti jų blogų įpročių.“
„Jozuė elgėsi gerai, kadangi žmonės, kurie gyveno tame krašte, buvo kitokios religijos ir kai Jozuė juos išžudė, jis nušlavė jų religiją nuo žemės.“
Jozuės genocidinių žudynių pateisinimas yra religinis visais atvejais. Netgi pasirinkę variantą (C), kurie visiškai nepritarė Jozuės veiksmas, darė tai tam tikrais atvejais remdamiesi religiniais motyvais. Viena mergaitė, pavyzdžiui, nepritarė Jozuės veiksmas užkariaujant Jerichą dėl to, jog jie turėjo į jį įžengti:
„Aš manau, kadangi Arabai yra nešvarūs, tai visi, kas įžengia į jų žemę, taip pat tampa nešvariais ir pasidalina jų prakeikimą.“
Kiti du, kurie visiškai nepritarė, padarė tai dėl to, jog Jozuė viską sunaikino, įskaitant gyvūnus ir nuosavybę, vietoje to, kad paliktų šiek tiek laimikio Izraelitams:
„Manau, Jozuė neatliko visko teisingai, kadangi galėjo pasilikti gyvūnus sau.“
„Manau, kad Jozuė neatliko akto teisingai, nes galėjo palikti Jericho turtą; Jeigu jis nebūtų jo sunaikinęs jis priklausytų Izraelitams.“
Tamarin turėjo kontrolinę grupę savo eksperimente. Ją sudarė 168 Izraelio vaikai, kuriems jis davė tą pačią ištrauką iš Jozuės knygos, tačiau pakeisdamas Jozuės vardą 'Generolu Lin‘, o Izraelį į 'Kinijos karalystė prieš 3000 metų‘. Dabar eksperimentas davė visiškai priešingus rezultatus. Tik 7% pateisino Generolo Lin veiksmus, o 75% jiems nepritarė. Kitais žodžiais, kai lojalumas Judaizmui buvo išimtas iš skaičiavimų, dauguma vaikų sutiko su moraliniais vertinimais, kuriais vadovaujasi dauguma modernių pasaulio žmonių. Jozuės veiksmai buvo įvertinti, kaip barbariškas genocidas. Bet visa tai atrodo skirtingai, žvelgiant iš religinio taško. Ir tie skirtumai prasideda ankstyvoje vaikystėje. Tai Religija, kuri išryškina skirtumus tarp vaikų, pasmerkiančių genocidą ir toleruojančių jį.
Siaubingai skamba, kai tikintys aiškina, kad jeigu nebūtų religijos ir Dievo, tai žmonės nežinotų, kas yra moralus elgesys... Ką jie tuo nori pasakyti? Kad jie nežudo, nevagia ir neprievartauja tik todėl, jog bijo Dievo keršto ir laukia už tai pažadėto atlygio? Įstatymai, moralė ir jos normos egzistavo seniai iki krikščionybės atsiradimo ir ten, kur jos nė kvapo nebuvo ir nėra – krikščionybė tik kiauliškai savinosi ir savinasi bei priskiria sau jos autorystę - juk reikia parodyti, kad esi kažkuo naudingas visuomenei. Normaliai mąstantis žmogus aiškiai suvokia skirtumus tarp nusikaltėlių ir humaniškos visuomenės. Jis aiškiai mato ir žino, kad be gero ir moralaus elgesio su kitais subyrėtų žmonių tarpusavio santykiai. Moralė ir gimsta iš tų santykių, bendravimo patirties ir noro darniai gyventi ir sugyventi su kitais šiame pasaulyje, o ne tam, kad būtų užtikrintos geros gyvenimo sąlygos po mirties. Jeigu visiems krėsi kiaulystes, galiausi liksi vienas tiek versle tiek asmeniniuose santykiuose. Kiaulindamas kitiems sugriausi pasitikėjimą savimi net tarp tų, kurie tavęs asmeniškai nepažįsta. Mažas pasitikėjimas vienas kitu stabdo procesus ir darbus, kurie reikalauja kolektyvinio bendradarbiavimo tarpusavyje. Jeigu blogai elgsiesi su savo tėvais-seneliais, greičiausiai, ir tavo vaikai, matydami tokį pavyzdį, bus linkę taip pat pasielgti ir su tavim, nes jiems tai atrodys normalu – taip elgėsi jų tėvai. Pavyzdys – užkrečiantis. Užtenka pažvelgti į kalėjimus ir jų gyventojų santvarką, kad suvokti, iki kokio psichologinio ir fizinio „komforto“ gali privesti žmogžudžių, vagių ir recidyvistų visuomenė, kai bijoma ne tik savo vaikus į gatvę išleisti, bet ir pačiam išeiti... kiek žmonija iššvaisto lėšų savo paties ir savo turto apsaugai nuo savęs pačios. Jeigu atiminėsi ar vogsi iš žmonių jų uždirbtą turtą-atlygį už darbą, jie praras norą dirbti, nes už jį nieko negauna. Net skruzdės suvokia, jog darniai ir draugiškai dirbantis kolektyvas gali atnešti daugiau naudos sau – didesnių rezultatų statybose, kovoje prieš didesnius vabalus, nei gerklių plėšymasis tarpusavyje dėl rasto duonos trupinio. Argi to nesugeba tikintys, religijos įtikinti, kad be Dievo jie nesugebėtų dorai ir padoriai sugyventi ir iš karto pultų vienas kitą kirviais? Ar suvokti tokius PAPRASTUS dalykus reikia Dievo ir kunigo pamokslo?!! Gal geriau mokyti žmones ir šviesti, kaip geras elgesys atsiperka ČIA ir DABAR Žemėje, o ne TEN, kur neva „pateksime“, kai mus palaidos?
Ar religija pasikeitė nuo Inkvizicijos laikų savo mąstymu ir tiesos ieškojimo metodais?
Kiekvieną kartą, kai išsakote teiginį ir paprašote kieno nors jį paneigti - atliekate Inkvizicijos aktą. Kodėl? Todėl, kad išsivysčiusių šalių ir modernių visuomenių teismuose taikoma nekaltumo prezumpcija - žmogus laikomas nekaltu tol, kol neįrodyta jo kaltė, o kaltinimo (teiginio) įrodymus privalo pateikti kaltintojas (teigėjas). Inkvizicija gi veikė visiškai atvirkščiai. Jos metu galiojo kaltumo prezumpcija, kai metus kaltinimus kažkam, žmogus buvo laikomas kaltu tol, kol nebuvo įrodoma, kad jis nekaltas. Paneigti kaltinimą (teiginį) – t.y. pateikti savo nekaltumo įrodymus turėjo kaltinamasis. Tai leido labai lengvai su bet kuo susidoroti, metus pačius absurdiškiausius kaltinimus (pvz. „jis bendradarbiauja su velniu“ ar „ji yra ragana“ – Vatikane iki šiol egzistuoja egzorcizmo skyrius), kadangi kaltinamasis, turintis ginti save ir ieškoti bei pateikti savo nekaltumo įrodymus, paprastai buvo įkalinamas ir dėl to jam būdavo sunku pateikti kokius savo nekaltumo įrodymus. Nekalbant apie tai, kad visuomenė buvo įtikinta religijos tikėti visokiais „antgamtiškais“ kliedesiais be įrodymų. Tikėjimas be įrodymų iki šiol religijoje laikomas privalumu.
Iz 30:18 Palaiminti visi, kurie pasitikėdami jo laukia!
Ps 12:4 Taip bus palaimintas žmogus, kuris Viešpaties bijo.
Jo 20:29 Jėzus jam ir sako: „Tu įtikėjai, nes pamatei. Palaiminti, kurie tiki nematę!“
Tikėjimu paremta visuomenė, kurioje žmonės raginami ir mokomi remtis ne įrodymais ir logika, o teiginiais ir aklu tikėjimu be įrodymų, padarant aklą tikėjimą vertybe, dažnai pakliūna į tuščius pažadus dalinančių populistų žabangas. Populistai ir Religija labai mylimi ir vertinami ne už tai, ką davė ir atliko dėl kitų praeityje, o už tai, ką žada duoti visiems ateityje - žaidžiama žmonių norais gauti. Į valdžią išrenkamas tas, kas sugeba prižadėti kuo daugiau nuostabesnių, kvapą gniaužiančių lobių – pasakišką, dangišką Rojų visiems ir kiekvienam, šalia to nepateikiant logiškų įrodymų ir argumentų, kaip tuos pažadus realiai įgyvendins - ištesės. O kam to reikia? Palaiminti, kurie tiki nematę!
Nestebina ginčuose, kai Biblijos rekomendacijose kapoti rankas, kojas, lupti akis ar pririšti oponentams po kaklu akmenį ir prigirdyti, krikščionys nemato nieko blogo... tik nekaltas metaforas ar būtinas bei paties dievo palaimintas tų laikų teisingumo įvedimo priemones. Praktika parodė, jog kai krikščionys turėjo valdžią, metaforos greitai virto realybe. Krikščionys kapojo rankas, kojas, lupo akis, gyviems žmonėms nudirdavo visą odą, degindavo ir prigirdydavo.