Content
Šios giliai sakralinės istorijos, užrašytos Aurigarijaus šventuose raštuose, pabrėžia dievo Aurigarijaus didybę ir poveikį visiems pasaulio raidos aspektams.
|
|
|
Melas pagal Aurigarijų
"Aš išeisiu ir būsiu dvasia melagė visų jo pranašų
burnoje"
(III Karalių, 22,22)
Atmintine
dievams bei jų atstovams:
-
Žmonės nepriima jūsų tiesų, sakydami, kad jos prieštarauja
sveikam protui? Juo blogiau sveikam protui!
Priverskite žmogų pajusti savo menkumą - ir jis įtikės bet kuo.
-
Žmonės trokšta egzotikos. Todėl
pravartu savo religija kildinti iš eskimų, indėnų, Tibeto ar marsiečių. Taip
nesusilauksite nei konkurencijos, nei kritikos dėl nemokšiškumo. Ne mažiau
nervus pakutena ir apeliavimas į negrįžtamai dingusias senovės žinias,
slaptųjų tarnybų informaciją ir mokslo klaidas.
-
Terminologija suteikia sparnus net pačiai kvailiausiai
religijai. Kurkite ją pats ir skolinkitės iš kitų.
Padarykite ją daugiaprasme, nes Aurigarijus mėgsta terminologinius ginčus.
-
Savo idėjoms iliustruoti cituokite bet ką, nepriklausomai nuo
konteksto, prasmės ar autoriaus pasaulėžiūros.
Prastą liaudį galima gaudyti tinklais, bet inteligentui reikia paruošti
individualų kabliuką su atitinkama Einšteino, Dalai Lamos, Planko ar Spinozos
citata.
-
Jūsų autoritetų žodžius verskite nenuginčijama tiesa.
Nesvarbu, kad autoritetai klydo, klysta ir klys, tačiau masės dažniausiai jais
tiki net neabejodamos. Tai puikus ir greitas "tiesų" darymo būdas.
-
Aklo atsidavimo pasekėjus įkvepia suvokimas, jog jie priklauso
uždarai "išrinktųjų" kastai. Pakurstykite ši
tikėjimą pasakodami apie artėjanti Teismą (karą, badą, marą), kai visi
blogieji bus nutrenkti pragaran amžinoms kančioms ir dantų griežimui.
Supriešinkite pasekėjus su likusia visuomenės dalimi - tada jie nebegirdės
kritikų balso, laikydami ji Velnio (Tamsos, Chaoso, KGB) pinklėmis.
-
Kalbėkite apie tai ko negalima patikrinti. Daugumą
oponentų galima greitai įvaryti į kampą fraze: "Kaip galima paneigti tai, ko
savo akyse nematei."
-
Neužmirškite kuo nors apkaltinti priešininką. Kai
diskusijos vairas pradės slysti iš rankų, apkaltinkite oponentą visomis
įmanomomis nuodėmėmis, kad ir pačiomis juokingiausiomis. Pavyzdžiui, nosies krapštymu - tegu
paprakaituoja gindamasis. Žmonės greičiau patikės populiaraus
muzikanto žodžiais, nei nosį krapštančiu profesoriumi.
-
Naudokite psichologinį spaudimą, sukurdami laiptus į totalų blogį, kurių
galutinis taškas - visuomenės pasibjaurėjimas. T.y. jei
pašnekovas rūko, galite sakyti: "Nuo rūkymo netoli iki alkoholio. Nuo
alkoholio iki žolytės. Nuo žolytės iki narkotikų. Vagysčių. Prievartavimų.
Žmogžudysčių. Taip paprastą rūkorių paversite potencialiu žudiku. Žinoma minia
geriau palaikys jus, o ne kažkokį žmogžudį.
-
Apkaltinkite priešininką išankstiniu nusistatymu ir neišmanymu. Ką ta
Biblijos fundamentalistė gali pasakyti? Argi galima rimtai klausytis argumentų
tos, kuri kuri nė žalio supratimo neturi apie Dievo Aurigarijaus fireball'ų
svaidymo mokslą?
-
Mažinkite oponento pasitikėjimą savo proto galiomis.
Humanitarams sakykite, kad jiems trūksta racionalumo, tvirtų principų.
Tiksliųjų mokslų atstovams, kad jiems trūksta intuicijos, jausmų bei
fantazijos. Jeigu jus užpus su tokia pačia taktika, paprasčiausiai atkirskite,
kad jums to nereikia.
-
Sukurkite neegzistuojantį oponento personažą. Vieša
diskusija su oponentu, dalyvaujant pasekėjams, gali baigtis pralaimėjimu. Tai
reikštų kelių tikinčiųjų praradimą. Todėl sukurkite virtualų priešą ir muškite
jį savo išmintimi per pamokslus. Tokiu atveju galėsite jį apkaltinti baisiais
darbais, pats reguliuoti priešo
kvailumo lygį, nemoralumą, ir kitas savybes. Šiai baidyklei labai
patogu priskirti, savo sukurtas mintis, o vėliau labai sėkmingai, pamokslų
metu jas sutriuškinti. Norėdami patvirtinti baidyklės
realų egzistavimą nepamirškite paminėti, kad gatvėse šios baidyklės atrodo,
kaip normalūs žmonės.
-
Išnaudokite amžiaus skirtumo privalumą. Jei oponentas
jaunesnis, jūsų teisumą visada padės įrodyti frazė: "Aš ši klausimą nagrinėjau
dar tada, kai tu su sauskelnėmis po stalu bėgiojai". Jei vyresnis -
paaiškinkite, kad jo mąstymas sustabarėjęs. Blogiausiu atveju išvadinkite jį
nedvasingu neišmanėliu.
-
Nevenkite asmeniškumų.
Taip publikos dėmesį atitrauksite nuo priešininko
argumentų.
-
Nėra reikalo įrodyti savo tiesą oponentui
- tikras šoumenas turi mokėti užkariauti publikos, o ne varžovo simpatijas.
-
Įsijauskite į savo vaidmenį. Stenkitės kalbėti taip, kad
jausmai lietųsi per kraštus. Kaip žinia jausmai šventas dalykas ir jų beveik
neįmanoma padirbti. Tai labai gerai veikia aiškinant vizijas ir kitus šventus
apsireiškimus. Geras aktorius privalo sujaudinti žiūrovus.
-
Išmokite meluoti sklandžiai, neužsikirsdamas.
Kuo didesnis informacijos kiekis, tuo mažiau laiko lieka
jos kritiškam įvertinimui. Galite užbaigt savo žodžius fraze: "Tai jau seniai
žinoma". Pasekėjams bus net gėda prisipažinti, jog iki šiol nežinojo tiesų
kurios jau "seniai žinomos".
-
Daugumą pasekėjų visada galima nukreipti norima
kryptimi. Tam užtenka autoritetingai paaiškinti, ko
nori Dievas. Poveikiui sustiprinti naudokite šūkius "Aš girdžiu Dievo balsą."
arba "Dievas vakar kalbėjo su manimi". Pastoviai minimi, tokie apreiškimai
tikintiesiems taps nenuginčijamu faktu.
-
Jeigu jus pagavo meluojant - nepasimeskite.
Arogantiškai pažvelkite į tikinčiuosius, leiskite jiems
suprasti, kad esate aukščiau šio pasaulio tiesų ir moralės. Melą paskelbkite
savo esme - tada tikintieji atleis jums viską, net ir įžūliausią tiesos
nepaisymą. Nes kiekvieno iš jų širdyje rusens amžinas "O gal?... O gal
visgi?..."
-
Sviedę į oponentą purvo dozę, bet kokią jo reakciją paverskite savo privalumu.
Pvz.: Apkaltinkite kuo nors oponentą ir priklausomai nuo jo reakcijos
greitai užsipulkite jį frazėmis: "Pradėjai teisintis? Aha, teisybė akis
bado." arba "Tyli? Aha, tai jau ir pasakyti nieko nesugebi."
- Pateikite išimtis kaip masinę statistiką. Pavyzdžiui iškrapštykite jums kokį naudingą faktą ir tarkite: "Štai, prieš 200 metų Kazlauskų Albinas nugyveno 110 metų. Štai kiek ilgai ankščiau žmonės gyveno. Ne taip kaip dabar."
Vajėzus & TB
Komentarai • 1
|
|
|
Dieviškosios Trejybės matematika pagal Aurigarijų
Dieviškoji matematika, yra labai svarbus dalykas,
norintiems savo dvasia pažinti Viešpatį. Todėl ji neturi būti slepiama nuo
dvasiškos žmonijos.
Kaip žinia, Dievas Tėvas + Dievas Sūnus + Šventoji
Dvasia yra vienas asmuo, kurio kiekvienas narys yra lygus visai trejybei t.y.
Dievui. Padarom lygti:
a. 3D = D
[arba 1+1+1=1]
Dabar pateiksime kelias įdomias teoremas:
1. Perkėlę lygybėje [a]
vieną D į kairę pusę gautume:
b. 2D = 0
Tai reiškia, kad senasis Dievas
Tėvas + Šventoji Dvasia yra niekas. Kaip tik todėl krikščionys ir stengiasi
ignoruoti Senąjį Testamentą bei ankstyvąją krikščionybės istorija.
2. Padaliję abi lygybės [b]
puses iš D gausime:
c. 2 = 0
Kaip tik todėl nepatartina
nešioti kišenėje dviejų vienodų daiktų (monetų, banknotu). Vieną iš jų verčiau
atiduokite kunigui, kitaip neteksite abiejų.
3. Padaliję abi lygybės [c]
puses iš 2, gausime:
d. D = 0
Hmm.. Dievas yra niekas?
4. Padauginkime abi lygybės [d]
puses iš D:
e. D²
= 0
Hmm... nieko... rodo, kad
kvadratinis Dievas irgi yra niekas.
5. Perkėlę lygybėje [a]
dvi D į kairę pusę gautume:
f. D = –D
Ši lygybė įrodo, kad Dievas yra
neigiamas t.y. Šėtonas.
Vajėzus
Komentarai • 5
|
|
|
Aurigarijus ir religijų raida
Ši giliai sakralinė istorija, užrašyta Aurigarijaus šventuose raštuose, pabrėžia
dievo Aurigarijaus didybę ir poveikį visiems pasaulio raidos aspektams.
Pradžioje Aurigarijus apsireiškė tūlam kaimiečiui,
sakydamas: Aš esu Viešpats, tavo dievas Aurigarijus, gyvas per amžius.
Bijokis manęs, idant neištikčiau tavęs ir tavo namų ugniniais žaibais bei gi
perkūnais! Eik miškan, rask seniausią ąžuolo kelmą, padirbk iš jo stabą ir
melskis jam, aukok jam mėsą bei taukus ir strapaliok prisigėręs mano garbei!
Anas gi nuėjęs darė, kaip prisakyta.
1 Aur. 8, 11. † 2 Rel. 18, 23
Tada atėjo pas Aurigarijų pirklys, sakydamas:
Viešpatie Aurigarijau! Negaliu aš suprasti, kam reikia tave garbinti per mėsos
ir samanės auką - negi dievui reikia kūniško maisto?
Aurigarijus atsakė ir tarė: Palaimintas būk,
prekijau! Nes tavo akys mato daugiau, nei tų susmirdusių kaimiečių. Iš tikrųjų,
ne tokios aukos man reikalingos. Aukok man savo darbo vaisių, kelk į mane
kiekvieną uždirbtą skatiką, o sūnų išleisk į kunigus. Tasai
gi nuėjo ir darė viską, ką buvo girdėjęs.
2 Aur. 8, 23. † 2 Rel. 10, 14
O dar kitą kartą atėjo pas Aurigarijų inžinierius. Jis
klausė: Dieve visagali, visur esantis! Kodėl aš turiu eiti į bažnyčias
pas tavo kunigus su prekijų sielomis, kodėl turiu aukoti jiems dešimtinę? Juk tu
esi viskame, argi ne tu - pasaulio kūrėjas?
Atsakydamas Aurigarijus tarė: Tu teisus, sūnau mano
inžinieriau! Tavo siela pažins tiesą, bet ne tie susmirdę pirkliai ir
kaimiečiai. Aš esma visur esantis, kiekvieno širdyje yra mano dvasia, nes
palaikau kiekvienos esybes kvėpavimą savo aureolės spindesiu! Todėl neik į jokią
bažnyčią ir nesimelsk parpuolęs ant kelių veidmainingai, bet verčiau užsirakinęs
namie man maldą kurk. Anas gi nuėjo ir meldėsi karštai su
ašaromis.
2 Aur. 10, 6. † 2 Rel. 5, 23
Tada atėjo intelektualas, klausdamas: Visagale ir
visarege būtybe, tamsuolių vadinama Aurigarijum! Juk negali būti, kad esi tiek
tuščiagarbė, kad mėgtum maldas, nuolankumą ir patarnavimus!
Gi Aurigarijus tarė jam: Iš tikrųjų, tu esi mano
mylimasis sūnus, bet ne tie idiotai, atėję pirm tavęs. Nes ne varde ir ne
patarnavime, ne maldoje ir ne ašarose gyvas Viešpats, bet visa, kas gyva,
persmelkiančioje Aurigarijaus vibracijoje. Išmok valdyti tą jėgą, stovėdamas ant
galvos, kojas susikėlęs ant sprando ir tardamas šventąją raidę "A".
2 Aur. 12, 34. † 2 Mel. 18, 4
P.S. Manau, ši istorija dar nesibaigė :) Aurigarijus
tebelaukia lankytojų, norinčių paaukoti jam kvailumo auką.
Vajėzus
Komentarai • 1
|
|
|
Pasaulis pagal Aurigarijų
Pirma knyga Vajėzaus.
Perskyrimas 1.
Svieto sutvėrimas.
-
Pradžioje nebuvo nieko, vienas tik
viešpats Aurigarijus kamavosi iš dyko buvimo. Tada pakilęs Aurigarijus sukūrė
gėlytę ir džiaugėsi ja. Bet ji ėmė vysti. Perpykęs Aurigarijus tarė:
Teatsiranda vandenys. Ir palaistė gėlę. Nuo to laiko
visi gėles laisto vandeniu.
-
Bet nepatogu jam buvo kožną dieną
rankose ją turėti, užtat tarė: Teatsiranda molis ir žemė. Tada ėmęs molio
nusilipdė vazoną, kurį pripildė žemių ir ten gėlę laikė.
Užtat ir po šiai dienai žmonės gėles laiko vazonuose su žeme.
-
Iš to gi, kas liko, nulipdė žemę nuo
Rytų iki Vakarų, smiltimis duburius apkraščiuodamas ir pramindamas juos jūromis
ir ežerais - kiekvieną pagal jo didumą. Pasaulyje gi buvo tuščia ir dyka, ir
tamsybės gelmėse, ir Aurigarijaus dvasia sklendeno virš vandenų.
-
Ir matė Aurigarijus, kad gėlė nenori
būti vien jo dieviška šviesa soti, taigi sakė: Tesukuria tamsybės žiburius
mano brangiausiai gėlei apšviesti, daboti ir šildyti, idant garsintų ji mano
šlovę! Ir praminė juos Saule ir Mėnuliu. Net ir šiais
laikais žmonės Saulę vadina Saule, o Mėnulį - Mėnuliu, - tokia didelė yra
Aurigarijaus galybė!
-
O žiburių duotus laiko rėžius pavadino
diena ir naktimi, ir nuskyręs dieną darbui, o naktį poguliui, vėliau šventai to
laikėsi. Užtat naktį ir kyla didžiausi maištai, plėšimai,
galvažudystės, erezijos, piktžodžiavimai ir paleistuvystės - kiekvienas juk
mano, kad Aurigarijus nemato jo darbų!
-
Tada Aurigarijaus Sūnūs kalbėjo savo
tėvui: Visagali! Negi tu paliksi šį pasaulį tuščią, be jokios gyvos sielos?
Taigi anas atidėjo gėlę ir sutvėrė visokią gyvastį, krutančią ant žemės. Žuvis
apgyvendino jūrose bei ežeruose jis savo galybe. Sutvėrė taipgi medžius ir lauko
žoles, kad vestų kiekviena vaisių pagal savo veislę.
Genetikai tik neseniai sugebėjo įsitikinti Aurigarijaus išmintimi, atrasdami
paveldimumo dėsnius.
Perskyrimas 2.
Apie šventą dieną (sabatą), Zenono indyviną
sutvėrimą, rojų,
Aurigarijaus prisakymą ir venčiavonystės įstatymą.
-
Aurigarijaus gi žmona tarė: Mano
ponas pripildė žemę visokio gyvio, tesusijuosia tat strėnas ir tesukuria gyvybę
pagal savo atvaizdą! Ir padavė jam savo iškvėpintą veidroduką. Anas gi palei
atvaizdą sutvėrė žmogų ir praminė jį Zenonu. Net ir po šiai
dienai daugelis tėvų savo pirmagimį pavadina Zenonu Aurigarijaus stebuklams
atminti.
-
O kitą dieną Viešpats kalbėjo sau:
Kožnas krutantis ant žemės turi dvylika porų šonkaulių, tik vienas Zenonas turi
dvylika porų ir vieną viršaus. Ir vaitodamas sakė: Prakeikta tebūnie mano
žmona, nesgi davė kreivą veidrodį, idant tverčiau pagal savo atvaizdą!
Tenužengia ji iš dangaus žemėn ir teviešpatauja ten!
Pažymėtina, kad šios istorijos atgarsių aptinkama daugumoje pasaulio religijų.
Babilono žyniai pasakojo apie dievo Marduko ir tamsos bei chaoso deivės Tiamat
kovą. Klaidatikiai krikščionys turi istoriją apie angelą Šėtoną. Netgi visiški
materialistai mokslininkai teigia, kad dinozaurų laikais Žemė buvo susidūrusi su
milžinišku meteoritu. Žinoma, šiais laikais tie svaičiojimai apie Tiamat -
Šėtoną - meteoritą Aurigarijaus žmonos vaidmenyje gali sukelti nebent juoką. Be
kita ko, ši istorija yra be galo svarbi. Ji paaiškina, kodėl žmogus turi būtent
dvylika poru šonkaulių.
(to be continued)
Vajėzus
Komentarai • 0
|
|
|
Aurigarijaus nepaneigiami įrodymai
Pagaliau rastas dar vienas įrodymas, kad kažkas egzistuoja. Tai tik eilinį
kartą patvirtina, kad egzistuoja Dievo Aurigarijaus aukštesnioji jėga. Visas
mokslo pasaulis sutrikęs, nes negali paneigti akivaizdžių faktų.
Aurigarijus News Service praneša:
Kuo toliau, tuo daugiau žmonija atranda paslaptingų galių, kurias skleidžia
kulto simboliai...
Mokslininkai iki šiol negali paaiškinti vienoje baltaodžių gentyje paplitusio
būdo apsaugoti dėžės turinį, ją aprišant kryžmai virve. Gyventojai tiki, kad
tasai virvinis kryžius apsaugo dėžę nuo atsidarymo ir turinio iškritimo. Tokį
apsaugos būdą toje gentyje praktikuoja visi - nuo kroviko iki konditerio.
Atlikę eilę bandymų su įvairiausių formų kryžiais ir dėžėmis, mokslininkai visgi
pripažino apsauginę šio simbolio galią. Vyriausias genties šamanas pabrėžė, jog
tas faktas, kad efektyviausiai veikia paprastas kryžius su vienu skersiniu,
įrodo genties religijos - katalikybės - pranašumą prieš kaimyninių genčių
prietarus - stačiatikybę.
Šis nepaaiškinamas fenomenas paskatino į katalikybę atsiversti netgi du
mokslininkus, kurie tuoj pat prisipažino, kad nuo pat vaikystės netikėjo
evoliucija. Jiems buvo suteikti oberšamanų vardai, įgaliojantys atlikinėti
aukojimus ir melsti lietaus Antavilių ir Bezdonių parapijose.
Pagaliau žmonės pradeda geriau matyti Aurigarijaus sukurtus ženklus. Štai ką
pastebėjo Šventasis Pastorius Ignas:
Siūlyčiau neapsiriboti tokiomis smulkmenomis kaip tortų virvutės, juk kryžiaus
kultas įsišaknijęs visuomenėje daug labiau nei galėtume įsivaizduoti. Pažvelkime
į langus, ypač senesnius. Manoma, kad žmonės skirstydami stikliukus kryžinėmis
struktūromis mano, kad taip gali apsisaugoti nuo velnio gundymų iš išorės.
Tačiau kryžiaus kulto galios išraiška pasijaučia tik stovint ties didele
sankryža... tas energingas automobiliu srautas tiesiog užburia. Neveltui,
sustoję prie šviesoforo, vairuotojai pradeda nervuotis, o jei kas užsižiopso,
įsijungus žaliam signalui, jau po 1s pradedamas raginti, nes visi nori kuo
greičiau pakliūti į pačią kryžiaus širdį. Manoma, kad spaudžiant "gazą" iki
dugno, apima religinė ekstazė (o kartais net orgazmas - aut.
past.). Nenuostabu, kad kryžiaus kultas toks stiprus, nes
jau 6-7 metu sulaukusius vaikučius, verčia rašyti paslaptingus ženklus į
kryžiukais sužymėtus sąsiuvinius....
O štai aršaus kovotojo, ale sąjungos už progreso pažangą garbės narys, sielų
sveikatos ministras, opozicinės partijos oponentas, mokslo pirmininkas
Monsinjoras Šventasis Darius esma pasakęs:
Yra blogiau nei manome. Atidžiau pažiūrėkime į tai, į ką dabar žiūrime.
Kompiuterio ekrane kiekvienas surasime jei ne kryžių, tai kryžiuką, ar bent jau
kryžių primenantį simbolį. Sutanoti progreso stabdžiai ir čia įžūliai
pademonstravo savo įtaką. Visuomeniškai aktyvūs ir progresyviai mąstantys žmonės
neturėtų su tuo taikstytis. Kova su žmonių tamsumu sunki, tačiau reikalinga
kiekvienam asmeniškai ir visuomenei apskritai.
Realus darbas šioje kovoje galėtų būti naujų programų užvalkalų ("skinų"),
neturinčių jokių kryžių primenančių simbolių, kūrimas. Programose, kur be kryžių
primenančių darinių išsiversti sunku (pvz. elektroninės lentelės), turėtume
reikalauti visada aiškiai matomo užrašo "kryžius - progreso stabdis". Programas
gaminančias kompanijas, kurios savo produktų nenorės ar nesugebės šitaip
perdirbti, turėtume boikotuoti. Mus tikrai palaikys pažangiausioji ir
intelektualiausioji visuomenės dalis ir mes laimėsime.
Verta pagalvoti apie kryžiaus simbolius rodančių ir apie jo žalą neįspėjančių
programinių produktų CD viešas naikinimo akcijas. Laisvoje visuomenėje negali
būti toleruojamas atviras ar užslėptas žmogaus apgaudinėjimas. Tinkamas tokių
akcijų šūkis galėtų būti "Kryžiai nepraeis!". Žvelgiant į tolimesnę
ateitį, reikėtų pagalvoti apie iš principo naujus informacijos pateikimo būdus,
kuriuose nebūtų naudojamos lentelės. Religinei įtakai neatsparus žmogus
kiekvienoje lentelėje gali nesunkiai įžvelgti kryžiaus simbolį ir palinkti link
religingumo. Iš už informacinės visuomenės vystymą atsakingų valdžios
institucijų turėtume reikalauti dėmesio ir finansavimo progresyviai ateities
nekryžinei informatikai kurti.
Vajėzus
Komentarai • 0
|
|
|
Statistika pagal Aurigarijų
Statistikos departamento apklausa:
Kuo jūs labiau pasitikite?
- alkoholikais;
- serijiniais maniakais-žudikais.
Kitos dienos antraštės:
"Apklausos rezultatai parodė, kad lietuviai labiausiai pasitiki alkoholikais."
Vajėzus
Komentarai • 0
|
|
|
Psalmės Pranašo Bezdiejaus
Psalmės pranašo Bezdiejaus, Aurigarijaus garbei. Šias psalmes rekomenduojame
atlikti gilioje sakralinėje aplinkoje, atliekant šašlyko ritualą
(aprašytą Bezdiejaus Knygoje), kurio metu yra
valgomas Šv.Zenono (Aurigarijaus sūnaus) kūnas ir
geriamas jo kraujas (prisotintas C2H5OH).
Psalmė 1
Malda ir prieš Aurigarijaus nepreitelius
ir dėkavonė už jų pergalėjimą.
|
Iš gelmės vandenų jie pakėlė man auką,
Iš bedugnės gilios jie meldė mane,-
Aš ištiesiau jiems savo ranką,
Aš palaiminau juos savo dešine.
Teiškelia auką ant užaštrinto plieno
Tas, kuris visa siela man atsidavęs.
Bet tedaro šitaip jisai šventą dieną,
Iš vakaro darbus visus surokavęs.
Choras:
Prieš bedievius jis pakelia kardą,
Savo tarnams daro gera jis.
Ištarkime šventą jo vardą:
Aurigarijus! Aurigarijus!
Man malonūs yra laužo dūmai,
Į žarijas maišantį žvelgiu aš su meile,-
Tegu šventąją auką užgers alum jis,
Tegu su draugais pajus mano galią.
Choras:
Prieš bedievius jis pakelia kardą,
Savo tarnams daro gera jis.
Ištarkime šventą jo vardą:
Aurigarijus! Aurigarijus! |
Vajėzus
Komentarai • 0
|
|
|
Reportažas iš ano pasaulio
Šiais laikais daugelį žmonių
jaudina spaudoje pasirodantys klinikinę mirtį išgyvenusiųjų pasakojimai apie aną
pasaulį. Stengdamiesi pateikti informaciją iš pirmųjų rankų, skaitytojų dėmesiui
pristatome šį autentišką pasakojimą:
Aš, Jokūbas Vasiliauskas, vieno
sostinės dienlaikraščio korespondentas, esu iš nedaugelio žmonių, patyrusių
klinikinę mirtį. Draugų įkalbėtas nutariau užrašyti savo įspūdžius tikinčiųjų
džiaugsmui, abejojantiems padrąsinti, o klaidatikiams atversti į tikrąjį
tikėjimą. Praėjusių metų rudenį, grįždamas iš kavinės "Arka", kur su
jėzuitais gėriau
amerikonišką alų, buvau patekęs į autoavariją. Atsimenu virš manęs palinkusius
gatvės žioplių, policininkų ir gydytojų veidus. Po to atsitiko keistas dalykas -
aš tarsi pasitraukiau į šalį ir abejingai stebėjau, kaip chirurgai mėsinėja mano
kūną. Tai truko neilgai, nes pajutau paslaptingą jėgą, keliančią mane aukštyn.
Pažvelgęs išvydau gigantišką dulkių siurblio vamzdį. Dar akimirka - ir mane
įtraukė vidun. Taip keliaudamas pastebėjau, kad nesu vienišas. Greta skrido dar kelios sielos,
tarp kurių pažinau vieną elgeta, kuris paprastai sėdėdavo prie Dramos teatro,
ir, nutaisęs giliai dvasingo žmogaus miną rodydavo praeiviams pūvančią savo
koją. - Kur mes lekiame? - paklausiau jo.
- Į dulkių siurblį ! - atsakė jis. -
Nuodėmingieji užstrigs filtre, o teisuoliai
pateks į rojų ! Dar po kelių akimirkų aš iš tikrųjų atsitrenkiau į kliūtį iš medžiagos,
primenančios tankų brezentą. Norėjau elgetos paklausti, ką daryti toliau, bet jo
nebebuvo, - tyra jo siela nukeliavo tiesiai į rojų. Apsidairęs radau kelio
rodyklę "Skaistykla" ir patraukiau jos rodoma kryptimi. Skaistykla pasirodė besanti nemažas miestas, didumu ir puošnumu prilygstantis
Ukmergei. Prie vartų mane sulaikė sargybiniai.
- Naujokas?
- Naujokas, viršininke.
- Eik į rotušę - gausi kaltinamąją medžiagą ir nusamdysi advokatą, - liepė jie.
- O kam ta medžiaga ir advokatas?
- Kaip kam? - nustebo jie. - Turėsi juk pasirengti Aurigarijaus teismui. Jūsų,
nusidėjėlių, priviso čia gyvas velnias, advokatų trūksta nežmoniškai - kiek
gavę, nepaleidžiame nė vieno, net iš rojaus kelis parsiviliojome, - skubėk, gal
dar pastversi geresnį. Kiek supratau, jie kalbėjo man apie pomirtinį teismą. Bet kas tas Aurigarijus,
juk dievą visi vadina Kristumi, Jahve ar Alachu? Nusprendžiau ju paklausti.
- Klysti, tėvai, - atsakė jie - tie yra menkesnieji dievai, jie tarnauja
viešpačiui Aurigarijui:
Jahvė su stiklainiu tarakonus gaudo,
Kristus siuvinėja rankšluosčius kryželiais,
Šv. dvasia išnešioja reklamą,
Buda manikiūrą daro,
Brahma puodus žiedžia,
Višnus ant tvoros džiauna,
Šiva juos sudaužo, ir Brahma vėl molį minko,
Krišna dūdele dūduoja taip, kad vargšams važiuoja stogai,
Mitra švęsto vandens kokteilius pardavinėja,
Arimanas vaikams šaudykles daro,
Ormuzdas jas atiminėja ir slapčia turguje perparduoda,
Helijas su Eolu skalbinius džiovina,
Dzeusas akumuliatorius krauna,
Alachas teroristus apmoko.
Miesto rotušėje įsikalbėjau su advokatu. Būdamas suktas lapinas jis man patarė:
- Neskubėkite, mano mielas. Pavaikščiokite, apsidairykite. Jei miestelis jums
patinka, aš brūkštelėsiu keletą skundų, apeliacijų, protestų, - jūsų byla
susipainios galutinai ir bus nukišta taip toli, kad galėsite čia gyventi kiek
norite. Padėkojęs jam nusprendžiau taip ir padaryti. Susižinojęs, kame gyvena dvasiniai
lyderiai, nuėjau jų aplankyti. Pasirodo, jie ir čia dirba tą darbą, kurį
geriausiai mokėjo gyvi būdami:
Ronas Habardas, scientologų vadas, lunatikus šokti mokina,
Šoko Asahara bio dujas gamina,
Ošo Radžnišas baltą sūrelį valgo,
Martinas Liuteris smuklėse baldus laužo,
Dalai Lama išminčių vaidina,
Mahometas pirklys,
Zaratustra gamina distiliavimo aparatus, atskiriančius gėrį nuo blogio,
Šv. Augustinas vienuoles kirkina.
Grįžęs į rotušę paprašiau suteikti man butą, tegu ir nelabai prašmatnų.
- Kokios jūs tikybos? - paklausė valdininkas. Matydamas, kad nesuprantu,
paaiškino:
- Negi nepastebėjote? Kiekvienos religijos pasekėjai gyvena savo rajone, ir turi
kiekvieni savo užsiėmimą:
Adventistai šešias dienas nevalgo, kad septintą dieną prisikimštų pilvus,
Baptistai iš baseino neišlenda ir kitus į jį tempiasi,
Mormonai paukščius kormoranus lesina, mat yra jų padermės,
Pagonys po ąžuolu sėdi ir kiaulės kumpį valgo,
Žydai į juos su pavydu žiūri,
Manichėjai svarsto apie Gėrį ir Blogi, pamiršdami užsisegti kelnes,
Bahajai jiems kelnes užsega,
Voodooistai lėles vaikams gadina,
Budistai medituoja į tuštumą vakuuminėje kolboje,
Induistai kitų sąskaita savo karmą gerina,
Katalikai daro kryžius su vienu skersiniu,
Stačiatikiai prikala dar vieną skersinį, kad dievui patogiau būtų,
Jehovistai skersinius išlaužo, nes galvoja, kad Jėzus kabėjo ant paprasčiausio
baslio,
Satanistai tuos kryžius išvarto, ir visas darbas perniek nueina,
Musulmonai moteris uždarę laiko,
Staravierai barzdom sriubą maišo.
Jau žiojausi sakyti "katalikas", bet staiga mane pagavo tas pats vėjas, kuris ir
atnešė. Skaistykla sukdamasi pranyko, tik kurį laiką girdėjau piktą valdininko
balsą: - Tegu velnias griebia tuos rupūžes iš reanimacijos! Jau trečią blanką šiandien
sugadinau !
- Verčiau pasidėk po ranka. Jis gi niekur neprapuls, vis tiek grįš, - atitarė
kitas. Po to viskas pranyko galutinai. Taigi šitokiais būdais, mielieji broliai ir seserys Aurigarijuje, aš pažinau
tikrąjį dievo vardą ir jo šlovę. Melste meldžiu jus visus: nešvaistykite laiko
veltui. Atgailaukite, pasninkaukite, garbinkite Aurigarijų, o svarbiausia -
paaukokite statomai Dulkių Siurblio bažnyčiai, kur metų metus bus pasakojama ši
istorija, - kaip, kad jau sakiau, tikinčiųjų džiaugsmui, abejojantiems
padrąsinti, o klaidatikiams atversti į tikrąjį tikėjimą. Nes gi pasakyta: "Tą dieną, kai ateis mirtis, nebeliks šešėlio, kur galėtumei
pasislėpti nuo mano veido ir valgyti nuodėmės ir puikybės valgį. Aš esu
viešpats" (Aurigarijaus 5 - 11)
Vajėzus
Komentarai • 4
|
|
|